Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si jednim dechem precetl vsech 6 dilu. Piste a cestujte dal! Pridal jsem si vas do oblibenych autoru a jakozto milovnik autostopu (projel jsem zatim jen Irsko, Palestinu a Izrael) moc fandim! R^R^R^

0 0
možnosti
JS

J29a67n 84S95e91m34i96k

28. 11. 2016 13:02

k zahranicni politice:

kdyz jsem byl pred rokem naposledy tyden v Rusku, zapnul jsem v hotelu kazdy den TV na zpravy, a 2x tam byl Milos Zeman ve zpravach z evropy!

jednou se s nejakym clovekem stocila rec na politiku , a on me poklepaval po zadech ze Cesi maladci, ze je dobre ze jsme s nimi proti americanum.

Ruska TV je super;-DR^

1 1
možnosti
JH
Foto

Já děkuji za čtení :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1314x
Absolvent demografie, cestovatel, muzikant, rodák z Heřmanova Městce a místopředseda Mladých křesťanských demokratů.