Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Přišel jsem na vaše blogy pozdě, tak jsem to vzal pěkně od začátku. Jedním slovem skvělé R^R^

1 0
možnosti
OF

Včera jsem zhlédl část filmu ČT o Jakutsku.Po válce tam dostali lidi,poněvadž platy byly až 6 násobkem ruského /sovětského/ průměru. Staví se ne permafrostu pomocí pilotů.Rozdíl teplot během roku může být až 100 st.C....

:-P

0 0
možnosti
Foto

Ano, platy jsou tam stále vyšší, než jinde. S tím permafrostem máte pravdu a s rozdílem teplot též :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem čtenářům! :)

0 0
možnosti
MP

Potvrzuje se můj dřívější dojem, že Rusko "táhnou" především ženy. Jsou obdivuhodné, třeba zrovna právě tyhle dvě. Už v předchozím článku mi ta fotka Kateřiny byla "podezřelá", ten šátek. Něco o tom totiž vím. Ale říkala jsem si, že třeba je to takový zvyk. V takových odlehlých končinách mají těžko přístupnou adekvátní léčbu, létání do Petrohradu bylo asi dost drahé a nejspíš zapracovali nějací známí nebo úplatky. Chudáci ženské, navíc s malými dětmi a skoro nepoužitelnými chlapy. Jejich postoj k životu a jejich vitalita jsou opravdu úžasné.

Díky za zprostředkování, člověk si aspoň uvědomí, v jakém si žijeme blahobytu, doprovázeném dostupnou a vyspělou lékařskou péčí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1314x
Absolvent demografie, cestovatel, muzikant, rodák z Heřmanova Městce a místopředseda Mladých křesťanských demokratů.