Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Super zážitek!R^ V tý Evropě jezdí v kamionu jen po jednom řidiči(aby ušetřili;-D) pak je to samej tachograf, přestávky, karty a podobný s.... Jezdit v jednom je totálně na palici a ti kamioňáci podle toho vypadají. Jak popisuješ, byli vždy dva a bylo to v pohodě:-)

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně souhlas. Ještě s tím trochu souvisí rozmach internetu a notebooků. Dřív si na pauze kamioňáci vyšli ven a dali spolu čaj/kafe, o víkendu pivo. Teď je většina zavřená v kabině...

1 0
možnosti
RP

Zpětně jsem si přečetla všechny díly a jsou napsány moc hezkyR^.Jen mě to utvrzuje v pohostinství Rusů, já ji zažila před dvaceti lety:-)...

1 0
možnosti
Foto

Cte se to jednim dechem,! Jsem zvedavy zda se vam s temito borci opravdu podarilo dojet tech nekolik tisic kilometru :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za nádherný cestopis.

K tomu ramadánu u polárního kruhu jsem někde četl, že snad existuje fatwa, která to řeší: když je noc kratší než nevím kolik hodin, tak se uplatní čas (trvání noci) podle Mekky. Pokud to ale berou striktně, tak to opravdu, když ramadán vyjde na léto, musí být dost náročné.

1 0
možnosti
Foto

Nejen to, pokud je muslim na cestě (nebo má náročné zaměstnání - třeba pilot, případně je nemocen), nemusí dodržet pravidla ramadánu. Zato si je ale pak, za příznivějších podmínek, musí nahradit v době, kdy ostatní již post nedrží.

0 0
možnosti
OF

Moskva se blíží .;-D

V Uzbekistánu jsem byl / Taškent,Samarkand /.V letadle ze St.Petěrburgu do Taškentu byly na WC jedna nebo dvě lahve od vodky. Uzbeci si dávali do nosu,

asi jich hodně pracuje v Rusku. Místní jsou štíhlí, na jejich sumy/peníze/ potřebuje člověk igelitku, auta jsou bílá skoro výhradě jsou to Chevrolety. V údolí Fergana

/Fergany ?/ žijí ti pravověrní /viz andžínský masakr/.V Taškentu co 100 m policajt nebo voják. Moc pěkné bulváry i architektura , vše postaveno po zemětřesení/ 1961?/

Jinak zdravím a díky. Jsem taky bývalý stopař, ještě dnes stopují někdy po ránu,

když jedu do práce /Mezina-Bruntál /a auto mám v Bruntále,jsem pracující důchodce.

P.S Podívejte se na hranici Uzbekistán, Kirgistán,Tadžikistán, tu vymyslel snad

satan, tam ale nepojedete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1314x
Absolvent demografie, cestovatel, muzikant, rodák z Heřmanova Městce a místopředseda Mladých křesťanských demokratů.