Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Vojto děkuji za pokračování !!!!!!

1 0
možnosti
OF

Krylov je ruský La Fontaine.Polsky bajkopisarz, český nevím.

Zaujaly mě klobasové výrobky /kolbasnye izdělja/, co si mám pod tím

představi ? 3 dny jsem si nosil z domova k obědu klobasu se zelím, dnes jen zelí, klobasy došly .:-(

Jinak karma.

0 0
možnosti
Foto

Za karmu díky, co jsou ty klobásové výrobky, to se přiznám, že jsem blíže nezkoumal. Ale salámy obecně tady nejsou špatný. Moc jsem jich neochutnal,ale kdykoliv jsem je jedl, bylo to dobrý.

0 0
možnosti

Pokracovani casteji☺

1 0
možnosti
MP

Zaujaly mne ty květiny u fontány. Jsou to růžové a bílé voskovky a modrý nestařec - oblíbené letničky na skupinovou výsadbu tady u nás, evergreen hřbitovů apod. Některé věci jsou zkrátka všude stejné:-)

1 0
možnosti
Foto

I10v69a37n 59M53a15r87e34k

22. 2. 2017 18:08

Karma,hezké vyprávění. R^ [>-]

5 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1314x
Absolvent demografie, cestovatel, muzikant, rodák z Heřmanova Městce a místopředseda Mladých křesťanských demokratů.