Děkujeme za pochopení.
J80a28r48o58s53l32a49v 74P73a41k49o51s39t75a
nedávno jsme nějakou trať dostavěli, ne? do Mošnova na letiště ;-)
S78t67a33n91i45s19l22a43v 75L56á47t77a63l
Ano. Odhaduji to na celé 2-3km !
J50a55n 45Ř36e86h92á47č25e72k
Dobrý blog. Vzhledem ke zvyšujícímu se přelidnění si myslím, že jiné řešení než hromadná doprava není (tedy alespoň do doby než se nám podaří najít Cimrmanův nákres teleportačního sprchového koutu)...
F84r23a36n70t97i71š69e83k 74P13e81t88r20í93k
Malthus je symbolem varování lidstva před přemnožením v 18. století ...
Koncem 19. století byly jedním z největších problémů velkých měst koňské bobky. Výpočty ukazovaly, že rostoucí města se utopí v hnoji. Odborníci navrhovali řešení ...
Začátkem 70. let 20 století odborníci varovali před přicházející dobou ledovou ...
Pak nás varovali odborníci před hrozným DDT, pak nebezpečnými freony ...
Dnes se těmto blbostem smějeme.
B51r39o14n70i11s79l89a19v 85G34a28b94r22y63š
Hromadné dopravě jsem věnoval posledních 17 let života, v posledních 5 letech na vědecké úrovni.
Lapidárně řečeno jsem zjistil to, že velmi mnoho lidí ještě pořád považuje veřejnou dopravu (kromě letecké) za socku, od které si umažou ruce, kde jim kdosi něco ukradne, kde to smrdí, kde se mačkají a tak dále. Zároveň ve svém uvažování o budoucím bydlišti nejdou do takové hloubky, aby dokázali předvídat, jak jejich každodenní cesta za povinnostmi a zábavou bude náročná a jak moc je to ovlivní. Mnohem raději budou ucpávat ulice auty, protože si tam mohou pustit rádio a klimatizaci. Přitom už nevidí, kolik peněz jejich provoz stojí na to, jakou část denní doby je využíváno. Přiznám se, že jsem až moc líný na to, abych měl auto. Ale o tom se můžu rozepsat jinde.
Základem je kvalitní hromadná doprava ve městech. Není ve městě tolik místa, aby měl každý auto. Proto se zhruba ve městech od 10 tis. obyvatel zřizuje MHD, ale každý stát má jiné limity. V Basileji ve Švýcarsku, která je počtem obyvatel shodná s Plzní, je asi dvakrát tak větší objem hromadné dopravy než v Plzni. Pokud bude MHD kvalitní, lidé ji budou vyhledávat a nebudou marnit čas v kolonách, které nikomu neprospívají.
Je třeba se tedy zasadit o to, aby lidé hromadnou dopravu vyhledávali. A když první krok neudělají lidé (protože je tam nelze nutit násilím), musí jej logicky udělat stát potažmo města. Jenže města kašlou na nějaké zefektivnění dopravy. V Praze už dávno měla být čtvrtá trasa metra nebo tramvaje do Bohnic. Na Kladně, v Havířově nebo v Třebíči by dávno měly jezdit trolejbusy. Na Ostravsku by se měla zvětšit tramvajová a trolejbusová síť, zejména do Orlové, která má s Ostravou doslova tragické spojení. V celé republice by měl platit jednotný tarif, ať už jedu kýmkoliv a čímkoliv. A to nemluvě o vysokorychlostních tratích. Argument, že je naše země malá, je hloupý, neboť nejsme ostrovem v širém moři. Jestliže jsou mezinárodní dálnice, pak by i VRT měly být celoevropským projektem.
J37a63r94a 48R78a18n48k
Proto maji velka mesta na jinych kontinentech velka parkoviste na periferii a hromadnou dopravu z techto parkovist a autobusy maji nosice pro kola, to snad u nas take....
F23r70a16n72t71i74š80e33k 51P55e30t93r96í82k
Investujte, ale ze svého.
Netahejte do toho násilím daňové poplatníky. Založte si firmu, sežeňte kapitál a hurá do toho. Budu Vám držet palce.
B32r46o44n81i74s36l11a52v 13G58a16b47r47y48š
Ne. Veřejná hromadná doprava osob je služba státu veškeré veřejnosti. A zejména těm, kteří z nějakého důvodu nemohou nebo nechtějí použít auto.
J85o49s41e84f 85C37h67ý97l96e38k
Mi rychlost 160 stačí. Život nejsou dostihy.
V51l17a94d20i22m98í34r 34K35r94y82c19h69t43á66l39e84k
No, adopce dětí homosexuálními páry je až moc reálné téma. Určitě důležitější než hyperloop z Brna do Vídně.
J34a18n 38H72r87u91z32a
No, mladý pane Japonsko nebo Německo je ekonomicky trošinku jinde než ČR. Takže moře miliard, které se nacpaly do obnovy železniční sítě, která zdaleka není tak důležitá jako silně zanedbávaná silniční je maximum možného. Hyperloop v Brně bude asi tak jako brněnské metro. V řečích politiků. Rozpočet naší republiky je srovnatelný s obratem jediné německé firmy např. E.ON. Na rozdíl třeba od USA je naše hromadná doprava na slušné úrovni.
J55a12n 43S35ý34k55o29r73a
No, pane Hrůza, vlastně máte pravdu. My jsme malí, chudí, připokakaní ....
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Ladislav Pokorný
Vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že v Česku se už žije líp
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky