Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem proletěl diskusi - p.Flaška proti všem:

- směnárny, zlato, matrjošky - ta většina z východu se tady usadila v době kdy v Praze kralovala ODS. Dotyční CCCP z dob Jelcina měly prachy, na které čecháčci většinou nedosáhli. Řešení - směnárny - stačí zavést euro:-)

- klidné bydlení - mně osobně vadí hluk v paneláku, letadla nad Řepy ne. Vyrostl jsem u trati Praha - Kolín.:-) Ale vážně - zajistit si klidné bydlení nemohou všichni.

- restaurace - i třeba v Německu je převaha zahraničních, tomu těžko zabránit.

2 1
možnosti
Foto

Pan Flaška z toho turismu totiž žije: http://www.flaska.cz/

Tak se nedivte, že ho hájí, a kvůli svým klientům by rodilé Pražany klidně i vystěhoval do jurt ve stepích za Prahou, aby "měli klid" ;-)

Matrojšky a pod. jsou hnus, cizincům holt nevadí prezentovat Prahu jako malé Rusko. Hlavně, že to sype.

2 1
možnosti

Turismus v Praze má své výhody. Nerozsape vás medvěd a nesežere vlk.

Jedna moje známá jede na Kamčatku.Doporučil jsem ji přečíst vaše články. ̈

R^

5 0
možnosti
Foto

Je to tak, centrum Prahy už nepatří Pražanům, ale turistům, a díky turistickému ruchu se stává unifikovanou karikatrurou města.

A nejen směnárny jsou doménou cizinců, ti zcela nepochybně vlastní nebo alespoň provozují řadu místních obchodů a restaurací.

Jo, a zapomněl jste na kebaby, jejichž prodejny rostou jako houby po dešti.

5 2
možnosti
Foto

Kebab mám rád. Mně chutná. A jen tak mimochodem, nejvíce jich je v Holešovicích a na Letné.

3 2
možnosti

S řadou věcí se dá souhlasit a taky proto jako rodilec jsem raději utekl na venkov a nelituji..

2 0
možnosti

"Občas mám dojem, že turisté si Čechů příliš neváží - čemuž se nedá divit, když se je snaží každá druhá směnárna okrást"

Když půjdete kolem směnáren, doporučuji se podívat kdo je majitelem (nebo kdo ji provozuje). Moc českých majitelů a českých lidí co tam pracují nenajdete !

Ale v jednom Vám dám za pravdu. Žil jsem v Praze od 1991 do 1994. Dost jsem si Prahu oblíbil. Dnes už ne. Pokud jsem v Praze, služebně nebo soukromě, snažím se co nejrychleji vypadnout.

1 0
možnosti
Foto

I34v91a89n 67M81a69r95e68k

30. 8. 2018 7:52

Byl jsem v Praze před rokem. . . .Naposled! Ten děs a hrůza na Hradě, Karlově mostě, Staromáku i Václaváku, to byl tedy "zážitek" který si budu dlouho pamatovat. Klauni všeho druhu, bublináři, mezi tím se v davech proplétali "turisté" přepravující se na čemkoli atd. Raději jsem šel na Hlavák a čekal tam 2 hodiny na vlak domů. Jak říkám, Prahu kterou jsem měl kdysi velmi rád už ne.;-(

3 2
možnosti

Mě se to právě líbí, ten chaos. ;-)

0 0
možnosti
Foto

S tím až tak nesouhlasím. Turistika je především bussines. Nikdo nechce turisty aby jim zadarmo a nadšeně ukazoval okolní krásy. Platí zde též zákon nabídky a poptávky. Nemyslím si, že by to v Praze bylo nějak přehnané. Vaše příklady o zmláceném číšníkovi apod. by se daly vyvážit zatčenými českými drogovými přepravci v zahraničí atd. Ale vždy jde o výjimky jednotlivců v rámci milionů turistů. Pokud si někdo stěžuje na noční hluk, tak si musí uvědomit, že je to daň za bydlení v centru. Vždy má možnost se odstěhovat na periférii a ještě to bude mít levnější. To je podobné, jako když se nastěhujete k letišti a budou vám vadit startující letadla. Takže přeji Praze více turistů, ale především více peněz z nich!

3 2
možnosti
Foto

Jenomže už ani ten byznys dnes není český.

No a s tou možností vystěhovat se na periferii jste mě opravdu pobavil. Nežijeme v jurtách, které prostě složíte a převezete.... Mýlíte se i s hlukem z letadel, protože letové dráhy se občas z technickýchn důvodů mění, takže i v klidné lokalitě najednou nebudete moci usínat kvůli hřmění motorů, a nic s tím neuděláte....

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS