Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Děkuji Děkuji Děkuji!

Karma a kde a kdy jsou ty přednášky? Nebo nějaký webový odkaz s informacemi - R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji, bývá to individuální. Právě jsem se vrátil z Chomutova, kde jsem měl přednášku a minulý týden to bylo v Hořicích, v plánu jsou ještě dvě přednášky na gymnásiích,ale ty jsou pro žáky, tudíž další vidím spíše až na podzim. Je to tak, že obvykle mě osloví přátelé/známí, zda u nich někde nechci přednášet a já dorazím.

0 0
možnosti
PK

Vyprávění hezké, ale to " Dívky, které se chtěli vdát, obíhali...", no fuj :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem ostuda, děkuji za upozornění :)

0 0
možnosti
MP

Já Vám moc děkuji za blog, líbil se mi. V posledních letech se více zajímám o přírodu Sibiře, nijak odborně, jen se ráda podívám na nějaké dokumenty na YouTube. V mládí pro mne Sibiř byla synonymem nehostinné země, ač jsem o ní nic nevěděla, považovala jsem ji za ošklivou a život tam akorát tak za trest. Jedna starší učitelka, původem Ruska, ráda říkala: Sibir je tak prekrásná. Potají jsme se pošklebovali.

Takže příště na Kamčatku? Rozhodně si dělejte už cestou poznámky a důkladně nám tu cestu popište. O Kamčatce nevím skoro nic, jen mi na zahrádce roste tzv. kamčatská borůvka;-).

Hodně zdaru ve studiu, aby se Vám jelo na ten kraj světa bezstarostně:-)

1 0
možnosti
Foto

Vojto, karma za celý cyklus. Rád si váš blog vždycky přečtu nebo prohlídnu. My jsme se vlastně tady virtuálně blogařsky potkali v Kazani, jen já jedu na východ a postupně víc na jih. Rusko je skutečně nádherné. Určitě se tam někdy vrátím a někam víc do divočiny. Ural mě nakazil touhou vidět víc nespoutané přírody. Tak hodně zdaru v dalším cestování. Je to jediná možnost, jak poznat svět objektivně :-).

1 0
možnosti
MP

Vaše blogy čtu taky ráda. Jsou z míst, kam se člověk s cestovkou těžko dostane.

1 0
možnosti
RP

Také jsem s Vámi ráda cestovala i podle mapy. Je to dlouho co jsem byla služebně na Ukrajině, ještě to byl SSSR.Tenkrat jsme pro ně byli téměř jak delegace ze západu. Hezky se k nám chovali, rozdali by se... Mám na to příjemné vzpomínky.

1 0
možnosti
PU

P17e31t39r 51U32h75e29r

15. 3. 2017 12:49

Skvěle píšete, těším se na další Vaši cestu R^:-)

3 0
možnosti
JB

Já si Vás opět velmi rád přečtu. R^

2 0
možnosti
Foto

Poučný je Váš popis Rusa.

A hodně štěstí při další cestě.

3 0
možnosti
IP

Závidím a souhlasím. Jen lituju, že nejsem mladší, hned bych jel také. Přeji mnoho tisíc dalších kilometrů a jen dobré lidi a zážitky. Myslím, že Váš pohled je nezaujatý a objektivní, protože vychází ze styku s obyčejnými lidmi. Něco podobného jsem zažil na Ukrajině před cca 10 lety i když jsem byl jen na jednom místě, celkem asi půl roku. Byl jsem tam služebně, ale chodil jsem denně do továrny mezi dělníky (byl jsem kontrolor) a žil v komunistickém paneláku v bytě, kde byli mí sousedé obyčejní lidé. Myslím si proto, že vím o Ukrajině víc, než naši politologové, politici a analytici, tak jako Vy o Rusku. Tak ještě jednou mnoho úspěchů v životě.

3 0
možnosti
OF

Cestoval jsem s vámi. Zůstali jsme trčet v Novgorodu a já musím v sobotu hrabat listí na zahrádce... snad to ještě stihnu. Jinak díky, bylo to zajímavé.:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1314x
Absolvent demografie, cestovatel, muzikant, rodák z Heřmanova Městce a místopředseda Mladých křesťanských demokratů.